Przeniesiono do archiwum
RGPI.III.271.11.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 EURO.
Burmistrz Barlinka zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi zarządzania projektem wraz z nadzorem inwestorskim i kontrolowaniem projektu pn. „Wykonanie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku”.
Projekt jest realizowany jest z wykorzystaniem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich na podstawie umowy o dofinansowaniu Projektu Nr RPZP.09.03.00-00-32-026/18-00 z dnia 13 grudnia 2018 r.
- Nazwa, adres i dane teleadresowe beneficjenta (Zamawiającego):
Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
NIP 597 164 84 91
tel. 95 746 55 40
faks 95 746 17 04
umig@barlinek.pl
Konto bankowe: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku
Numer konta bankowego: 18 8355 0009 0000 0387 2000 0013
PEPPOL: 597-164-84–91
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wsparcie Zamawiającego przy realizacji zamówienia publicznego na zadanie wykonywane w formule zaprojektuj i wybuduj p.n. „Wykonanie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku”, a w szczególności:
- zarządzanie, koordynacja, kontrola i nadzór nad realizacją prac projektowych,
- nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych,
- kontrola rozliczeń kosztów zadania,
- kontrola zgodności realizacji robót z warunkami umowy o dofinansowaniu Projektu Nr RPZP.09.03.00-00-32-026/18-00 z dnia 13 grudnia 2018 r.
- Przedmiot zamówienia na roboty budowlane objętego usługą zarządzania projektem wraz z nadzorem inwestorskim i kontrolowaniem projektu obejmuje:
- Wykonanie na podstawie pozwolenia na budowę nr 80/2017 z dnia 14.03.2017 ciągu pieszo-jezdnego zapewniającego dostęp do Centrum wraz z parkingiem i niezbędnym uzbrojeniem („Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” - Etap 2.1 Budowa drogi wewnętrznej), w tym m.in. drogi wewnętrznej z kostki betonowej o powierzchni 490 m2, miejsc postojowych z kostki betonowej o powierzchni 580 m2, sieci wodociągowej o długości 56 mb, sieci kanalizacji sanitarnej o długości 15,5 mb, sieci kanalizacji deszczowej o długości 81 mb, przykanaliaków do wpustów ulicznych o łącznej długości 28 mb (4 wpusty), instalacji oświetleniowej o długości 160mb (7 lamp), małej architektury i zieleni.
- Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowania terenu przyległego do Jeziora Barlineckiego, w tym m.in. obiektu rekreacyjnego zawierającego sanitariaty, pomieszczenie gospodarcze i wiatę rekreacyjną wraz z przyłączami, instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, plaży w postaci trawiastej polany rekreacyjnej, altany wejściowej z ławkami i tablicą edukacyjną, stacji rowerowej, stacji edukacyjnych z tablicami edukacyjnymi, nawierzchniami i wyposażeniem, pomostu rekreacyjnego pełniącego funkcję punktu widokowego, pomostu do cumowania, integracyjnego placu zabaw wraz z nawierzchniami i wyposażeniem, strefy fitness wraz z nawierzchniami i wyposażeniem, strefy rekreacyjnej z polaną piknikową, boiskiem do siatkówki plażowej, nawierzchniami i wyposażeniem, nawierzchni pieszo-rowerowej ścieżki dojazdowej i placów, ścieżek pieszych, obiektów małej architektury służących rekreacji i wypoczynkowi, rekreacyjnych nawierzchni zielonych, oświetlenia i monitoring terenu,
nasadzeń ozdobnych.
- Dla przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2) lit. b) wykonawca robót budowlanych ma obowiązek wykonać pełnobranżowy projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji.
- Szczegółowy opis zakresu inwestycji wskazany jest w następującej dokumentacji:
- Projekt budowlano wykonawczy „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” (teczki nr 1, 2, 3, 3a, 4, 5, 6, 7, 8 i 9) – załącznik nr 1,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” - załącznik nr 2,
- Rys. nr 1 Obiekt: „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” pod rozwój działalności turystycznej”. Treść: „Zakres objęty inwestycją (2.1)” – załącznik nr 3,
- Program funkcjonalno-użytkowy obiektu „Miejskie Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej” w Barlinku - załącznik nr 4,
- Wymagania dotyczące toalety – załącznik nr 5.
- W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 4) Zamawiający dokonał następujących uszczegółowień:
- Projekt budowlano wykonawczy „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” opisuje szeroki zakres prac. W ramach przedmiotowej inwestycji należy wykonać roboty w zakresie określonym w rysunku nr 1 „Zakres objęty inwestycją (2.1)” (załącznik nr 3). Pozostałe roboty opisane w dokumentacji wskazanej w pkt 4) lit. a) nie stanowią przedmiotu zamówieni.
- Zmawiający rezygnuje z wykonania dwóch sanitariatów w obiekcie rekreacyjnym położonym na placu na cyplu (pkt 1.6.2 PFU). W miejsce należy wykonać toaletę według „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – wymagania dotyczące toalety” (załącznik nr 5). Toaleta ta ma być umieszczona w obszarze placu wejściowego.
- Dla ławek, śmietników i latarni parkowych Zamawiający wymaga zachowania podobnego charakteru wystroju jak w przypadku elementów małej architektury i opraw zastosowanych przy realizacji zadania „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej”, gdzie użyto koszy betonowych Rubin 40, ławek żeliwnych typ „Pomorska” i opraw ELBA LED na słupach Rosa S-40W. Zamawiający nie wymaga zastosowania powyższych typów, a jedynie zachowanie spójnego z nimi wystroju.
- Boisko do siatkówki plażowej należy wykonać jako piaskowe z obrzeżem bezpiecznym.
- Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących urządzeń siłowni plenerowej: biegacz, jeździec, orbitek i steper. Zamiast nich należy zainstalować następujące urządzenia: pajacyk podwójny na pylonie, wioślarz podwójny na pylonie, narciarz podwójny na pylonie oraz rowerek podwójny na pylonie.
- Zamawiający dopuszcza na etapie projektowym zmiany rozwiązań zaproponowanych w PFU spowodowane szczególnymi warunkami terenowymi, uzyskanymi uzgodnieniami, poprawą warunków eksploatacji projektowanego obiektu itp. – niedopuszczalne jest jednak odstępstwo od ogólnej koncepcji określonej w PFU. Na odstępstwa wymagana jest bezwzględnie zgoda Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy i odstąpienia od wykonania robót budowlanych po zakończeniu prac projektowych i uzyskaniu pozwolenia na budowę lub dokumentów równoważnych.
- Zamawiający dopuszcza się podział dokumentacji projektowej na części i uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń lub zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszeń robót budowlanych sukcesywnie.
- Wspólnotowy słownik zamówień CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego
71700000-5 – usługi nadzoru i kontroli
71248000-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 – doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
- Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, zwanego Inżynierem Kontraktu określa projekt umowy (załącznik nr 4).
- Termin realizacji umowy:
- Termin wykonywania usługi rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i trwa do dnia upływu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.
- Termin zakończenia prac projektowych i uzyskania niezbędnych pozwoleń na budowę i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę – do 31 stycznia 2021 r.;
- Termin zakończenia realizacji ciągu pieszo-jezdnego zapewniającego dostęp do Centrum wraz z parkingiem i niezbędnym uzbrojeniem – do 30 listopada 2020 r.
- Termin zakończenia realizacji, podpisania protokołu końcowego odbioru robót i uzyskania przez ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub dokumentu równoważnego planowany jest do 30 czerwca 2021 r.
- Okres wykonania usługi ulega przedłużeniu bez dodatkowego wynagrodzenia w przypadku, gdy zachodzi konieczność przedłużenia czasu na ukończenie robót budowlanych i dokonanie stosownych odbiorów.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zapytania o wartości nie mniejszej niż jego cena ofertowa.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 7).
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej jedną osobą koordynującą pracę zespołu inżyniera kontraktu w zakresie weryfikacji programu funkcjonalno-użytkowego, opiniowania dokumentacji projektowej i przetargowej oraz realizacji inwestycji,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej oraz minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,
- co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę w zakresie weryfikacji dokumentów rozliczeniowych wykonawcy,
Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień budowlanych w danej specjalności.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, o ile osoby spełniają warunki określone dla danej z funkcji.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.2018.2272).
Ocenę spełniania tego warunku zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7) oraz kopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazały się wykonaniem:
- co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu nadzoru inwestorskiego dla budowy drogi lub innej nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 każda,
- co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu nadzoru inwestorskiego dla budowy i/lub przebudowy pomostu o powierzchni minimum 40,00m2,
- co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu nadzoru inwestorskiego dla budowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości minimum 80m.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 7) oraz dostarczonych wraz z ofertą dowodów określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
- Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnień lub wyjaśnień do ofert.
- Kryterium oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując jako kryterium najniższą cenę.
- Termin i miejsce składania ofert:
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20.
- Termin składnia ofert: 05 maja 2020 r., do godziny 1500
UWAGA: Powyższy termin oznacza ostateczny termin wpływu oferty do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, a nie termin wysłania oferty
- Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Waldemar Kościukiewicz tel. 95 746 55 77 lub 691 860 650, e-mail: inwestycje3@barlinek.pl
- Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postepowania:
Warunki wprowadzania zmian do zawartej w wyniku niniejszego postepowania umowy określone zostały w załączonym projekcie umowy (załącznik nr 8)
- Informacje dodatkowe:
- Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy – jest niezmienne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Termin płatności: do 30 dni.
- Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości złożonej przez siebie oferty. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
- w pieniądzu;
- poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w formie pieniężnej z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
- Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.
- Szczegółowe warunki zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania określa projekt umowy (załącznik nr 8).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ogłoszenia bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszenia lub odstąpienia od wyboru wykonawcy w każdym czasie bez podania przyczyny.
- W sprawach nieujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
- Załączniki:
- Projekt budowlano wykonawczy „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej” (teczki nr 1, 2, 3, 3a, 4, 5, 6, 7, 8 i 9)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej”
- Rys. nr 1 Obiekt: „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” pod rozwój działalności turystycznej”. Treść: „Zakres objęty inwestycją (2.1)”
- Program funkcjonalno-użytkowy obiektu „Miejskie Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej” w Barlinku
- Wymagania dotyczące toalety
- Umowa o dofinansowaniu Projektu Nr RPZP.09.03.00-00-32-026/18-00 z dnia 13 grudnia 2018 r.
- Wzór oferty
- Projekt umowy
- Klauzula RODO
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje |
Ilość odwiedzin: |
149 |
Podmiot udostępniający: |
BIP - Urząd Miejski w Barlinku |
Nazwa: |
Wykonanie usługi zarządzania projektem wraz z nadzorem inwestorskim i kontrolowaniem projektu pn. „Wykonanie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku”. |
Typ: |
Zamówienia do 30.000 euro |
Osoba, która wytworzyła informację: |
Waldemar Kościukiewicz |
Osoba, która odpowiada za treść: |
Waldemar Kościukiewicz |
Data wytworzenia informacji: |
22.04.2020 11:27:46 |
Data udostępnienia informacji: |
22.04.2020 11:33:15 |
Data ostatniej aktualizacji: |
06.05.2020 00:00:05 |
Rejestr zmian |