Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

URZĄD MIEJSKI W BARLINKU
ul. Niepodleglości 20
74-320 Barlinek
Tel. +48 95 7462-450
Fax. +48 95 7461-704
www.barlinek.pl
umig@barlinek.pl

herb_small.png (13 KB)

Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu
Urząd Miejski w Barlinku wydaje zaświadczenia potwierdzające:

przeznaczenie terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wydane dla nieruchomości decyzje o warunkach zabudowy lub decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, objęcie nieruchomości uchwałą o wyznaczeniu obszaru rewitalizacji lub Specjalnej Strefy Rewitalizacji.

PODSTAWA PRAWNA:
art. 217 § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o wydanie zaświadczenia zawierający numer działki i obręb ewidencyjny, którego dotyczy zapytanie.

 

II. OPŁATY:

Opłata skarbowa wynosi:

17 zł – za wydanie zaświadczenia obejmującego jedną z poniższych materii:
przeznaczenie terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,

przeznaczenie terenu w planie miejscowym lub funkcję proponowaną w Studium,

przeznaczenie terenu w planie miejscowym lub – w przypadku jego braku – informacje z decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,

objęcie nieruchomości uchwałą wyznaczającą obszar rewitalizacji lub Specjalną Strefę Rewitalizacji.

34 zł – za wydanie zaświadczenia obejmującego kilka materii łącznie:
przeznaczenie terenu w planie miejscowym oraz jednocześnie objęcie nieruchomości uchwałą o rewitalizacji/SSR,

kompleksowe zaświadczenie zawierające informacje z MPZP, Studium, decyzji WZ/ICP oraz rewitalizacji/SSR.

Dodatkowo:
17 zł – za pełnomocnictwo (od każdego stosunku pełnomocnictwa).

Opłatę należy uiścić:

w kasie Urzędu Miejskiego (parter),

lub przelewem na konto:

Urząd Miejski w Barlinku
nr rachunku: 34 8355 0009 0000 0387 2000 0016
Tytuł wpłaty: „Opłata skarbowa za zaświadczenie dla dz. nr … w obr. …”.

 

III. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU:

Biuro Obsługi Interesantów – parter Urzędu Miejskiego w Barlinku,

korespondencyjnie na adres: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek,

elektronicznie:

przez platformę ePUAP: /umbarlinek/skrytka,

przez System Informacji Przestrzennej Gminy Barlinek: https://barlinek.e-mapa.net/

 

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego – niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od złożenia kompletnego wniosku.

 

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Biuro Strategii i Planowania Przestrzennego
pok. 12, tel. 95 746 55 82

 

VI. FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Zaświadczenie może zostać:

odebrane osobiście,

wysłane pocztą (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru),

przesłane elektronicznie – o ile wniosek został złożony w formie elektronicznej.

 

VII. TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

 

VIII. UWAGI:

W przypadku niewniesienia należnej opłaty skarbowej, wnioskodawca zostanie wezwany do jej uzupełnienia w terminie od 7 do 14 dni (art. 261 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego).
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData