Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
URZĄD MIEJSKI W BARLINKU ul. Niepodleglości 20 74-320 Barlinek | ||
OPŁATA OD POSIADANIA PSÓW WNIOSKI W SPRAWIE ULG | ||
Podstawa prawna: art. 67a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. 2019. poz. 900 ze zm.).
I. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. "Wniosek o odroczenie terminu płatności podatku/opłaty" 4. Załączniki:
II. OPŁATY:
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa). 2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi w Urzędzie Miejskim w Barlinku. |
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |