Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
URZĄD MIEJSKI W BARLINKU ul. Niepodległości 20 74-320 Barlinek | ||||
PODATEK ROLNY WNIOSEK W SPRAWIE ZASTOSOWANIA 5 LETNIEGO ZWOLNIENIA ORAZ 2 LETNIEJ ULGI NA UTWORZENIE NOWEGO GOSPODARSTWA ROLNEGO LUB POWIĘKSZENIE JUŻ ISTNIEJĄCEGO DO POWIERZCHNI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 100 HA | ||||
Podstawa prawna: art. 12 ust. 1 pkt 4 oraz art. 12 ust 6 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 333 z późn. zm.) I. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. "Wniosek o zastosowanie ulgi" 2. Załączniki:
II. OPŁATY:
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: V. TRYB ODWOŁAWCZY: VI. UWAGI: 1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa). 2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Barlinku. |
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |