Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Wyjaśnienie nr 1 do zaproszenia do składania ofert
na zadanie pn.:
„Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Barlinku"
RO.IV.2600.7.2020
W Y J A Ś N I E N I E Nr 1
Dotyczy: zaproszenia do składania ofert na zadanie: „Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Barlinku” ogłoszonego w dniu 29 kwietnia 2020 r.
Zamawiający udziela odpowiedzi na poniższe pytanie zadane przez Wykonawcę.
Treść niniejszego wyjaśnienia, bez ujawniania źródła zapytania, zamieszcza się na stronie internetowej zamawiającego. Treść i forma pytania jest niezmieniona w stosunku do przesłanej przez Wykonawcę.
Pytanie 1:
poz. 1 i 2 - Czy Zamawiający ma na myśli papier typu Pollux (biel CIE 161), czy też typu Poljet (biel CIE 166)?
Odpowiedź 1:
Zamawiający informuje, że w pozycji nr 1 i 2 ma na myśli papier o cielistości CIE 161.
Pytanie 2:
poz.6 – czy wycenić opakowanie 100 szt.?
Odpowiedź 2:
Zamawiający informuje, że w poz. nr 6 należy wycenić opakowanie 100 szt. folii do laminowania.
Pytanie 3:
W wielu pozycjach Zamawiający użył w opisie nazwy producenta (marki) np. Grand, Herlitz, Laco, Pentel itd. Czy Zamawiający zezwala na złożenie oferty na materiały równoważne pod względem jakości i parametrów technicznych?
Odpowiedź 3:
Zamawiający zezwala na złożenie oferty na materiały równoważne pod względem jakości i parametrów technicznych.
Pytanie 4:
Zamawiający w umowie wpisał termin dostawy na 1 dzień. Czy mając na uwadze panującą sytuację (epidemia koronawirusa), Zamawiający rozważy zmianę podstawowego terminu dostawy na 3 dni od chwili złożenia zamówienia?
Odpowiedź 4:
Zamawiający informuje, że zapisy w umowie odnośnie terminów dostawy pozostają bez zmian.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi stają się integralną częścią postępowania i będą wiążące przy składaniu ofert.
Termin składania ofert pozostaje bez zmian, to jest do dnia 8 maja 2020 r. do godz. 1500.
Barlinek, dn. 05.05.2020 r.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 17 |
Podmiot udostępniający: | BIP - Urząd Miejski w Barlinku |
Nazwa: | Wyjaśnienie nr 1 do zaproszenia do składania ofert na zadanie pn.: „Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Barlinku" |
Typ: | Zamówienia do 30.000 euro |
Osoba, która wytworzyła informację: | Magdalena Diaków |
Osoba, która odpowiada za treść: | Magdalena Diaków |
Data wytworzenia informacji: | 05.05.2020 13:59:59 |
Data udostępnienia informacji: | 05.05.2020 14:01:19 |
Data ostatniej aktualizacji: | 09.05.2020 00:00:00 |
Rejestr zmian |