Przeniesiono do archiwum
RGPI.III.271.6.2020
Zapytanie ofertowe
Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro.
Burmistrz Barlinka zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji niezbędnej do wybudowania sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mostkowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
- Nazwa, adres i dane teleadresowe Zamawiającego:
Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
NIP 597 164 84 91
PEPPOL: 5971648491
tel. 95 746 55 40
faks 95 746 17 04
umig@barlinek.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Wymagania dotyczące projektowanego obiektu zostały określone w „Charakterystyce projektowanego obiektu” stanowiącej załącznik nr 3 do Zaproszenia do składania ofert.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- Opracowanie koncepcji architektonicznej sali gimnastycznej oraz zagospodarowania terenu wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów jej wykonania oraz uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych i planowanych do użycia materiałów. Koncepcja architektoniczna musi zawierać wizualizację przestrzenną obiektu. Koncepcja winna obejmować wszystkie elementy obiektu, o których mowa w „Charakterystyce projektowanego obiektu” (załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). Zamawiający wymaga przedstawienia koncepcji przez projektanta w swojej siedzibie.
- Wykonanie audytu energetycznego wraz z obliczeniem poziomu oszczędności energii pierwotnej dla uzgodnionej koncepcji.
- Uzyskanie mapy do celów projektowych.
- Wykonanie badań geotechnicznych.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków zabudowy dla planowanej inwestycji.
- Wykonanie operatu akustycznego wraz z koncepcją nagłośnienia sali gimnastycznej.
- Wykonanie innych, wynikających z przepisu prawa analiz, badań i ekspertyz przedprojektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej.
- Wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji budowlanej budynku szkoły w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej sali gimnastycznej.
- Wykonanie projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, w szczególności pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, a w szczególności prawomocnego pozwolenia na budowę i/lub oświadczenia organu budowlanego o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia.
- Wykonanie projektów wykonawczych oddzielnie dla każdej z branż i instalacji z zestawieniem wyposażenia obiektu składających się z m.in.:
- projektu architektonicznego wraz z aranżacją wnętrz,
- projektu konstrukcyjnego,
- projektu drogowego,
- projektu instalacji sanitarnych,
- projektu instalacji elektrycznych wraz z OZE,
- projektu instalacji teletechnicznych,
- projektu zieleni i małej architektury.
- Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż.
- Opracowanie scenariusza pożarowego (jeżeli zaistnieje taka konieczność).
- Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów z uwzględnieniem nasadzeń zastępczych (opracowanie projektu nasadzeń) – jeżeli zaistnieje taka konieczność.
- Wykonie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego w oparciu o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (oddzielnie każda branża i instalacja, ilości robót z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Przedmiar i kosztorysy inwestorskie winny być opracowane w rozbiciu na poszczególne elementy środka trwałego powstałego po zrealizowaniu inwestycji. Stopień szczegółowości i szczegóły dotyczące niniejszego należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej.
- Dokumentacja projektowa winna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kod grup robót, klas robót i kategorii robót powinny być podane zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień.
- Projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metody i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
- Rozwiązania projektowe muszą spełniać szczegółowo i kompletnie wymogi:
- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych.
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych.
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 02 grudnia 2015 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
- Innych obowiązujących w Polsce aktów prawnych, których zastosowanie jest jednoznaczne ze względu na ostateczny zakres prac projektowych.
- Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii do dokumentacji projektowej.
- W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów Wykonawca obowiązany jest do uzyskania zgody odpowiednich instytucji.
- Wymagania dotyczące formy dokumentacji projektowej:
- w formie papierowej należy dostarczyć zamawiającemu:
-
- koncepcje, projekty, wizualizacje do przeglądu lub zatwierdzenia – w 1 egz.
- ostateczna wersja projektu budowlanego wielobranżowego – 3 egz.
- projekt wykonawczy wielobranżowy – 4 egz.
- kosztorys inwestorski – 2 egz.
- przedmiar robót – 2 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 4 egz.
-
- w formie elektronicznej należy dostarczyć wszystkie wskazane wyżej opracowania i dokumenty na nośniku elektronicznym w 2 kompletach z następującymi zastrzeżeniami:
-
- forma zapisu plików: rr.mm.dd_(nr części)tytuł pliku.xxx
- pliki tekstowe należy dostarczyć z rozszerzeniem *.doc oraz *.pdf
- arkusze kalkulacyjne należy dostarczyć z rozszerzeniem *.xls
- pliki graficzne projektów budowlanych i wykonawczych należy dostarczyć z rozszerzeniem *.dwg oraz *.pdf
- pliki kosztorysowe, w tym przedmiary, należy dostarczyć z rozszerzeniem *.ath lub *.rod oraz *.pdf
- Dokumenty składające się na dokumentację projektową winny być dokładne, czytelne i kompletne. Rysunki powinny zawierać wszelkie niezbędne informacje, w tym dokładne oznaczenie elementów w odniesieniu do projektów budowlanego i wykonawczego.
- Wykonawca odpowiada za zgodność rysunków w wersji z rozszerzeniem *.dwg z dostarczonymi rysunkami z rozszerzeniem *.pdf oraz za zgodność plików kosztorysowych w wersji z rozszerzeniem *.ath lub *.rod z dostarczoną wersją z rozszerzeniem *.pdf.
- Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
- Wykonawca, w ramach zapłaty za wykonanie zadania, jest zobowiązany w okresie trzech lat od zakończenia przedmiotu umowy do dwukrotnego zaktualizowania kosztorysu inwestorskiego w terminie 14 dni od wezwania przez Zamawiającego.
- Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń winna być zgodna z wymaganiami art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019.1843 ze zm.).
- W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę/dostawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców/dostawców lub produktów chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostateczne dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany określić kryteria równoważności.
- Wspólnotowy słownik zamówień CPV:
71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją
- Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy oraz zasady i tryb realizacji zadania określa projekt umowy (załącznik nr 2).
- Termin realizacji umowy:
- przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu koncepcji architektonicznej w formie wizualizacji przestrzennej sali gimnastycznej i zagospodarowania terenu zawierającej dodatkowo szacunkowe zestawienie kosztów wykonania, przyjęte rozwiązania i planowane do użycia materiały - w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty podpisania umowy;
- uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej – do dnia 31 maja 2021 r.;
- pełnienie nadzoru autorskiego w przewidywanym terminie realizacji obiektu, to jest do 31 sierpnia 2023 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zapytania o wartości nie mniejszej niż jego cena ofertowa.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie (Załącznik nr 1).
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.
Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień budowlanych w danej specjalności.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, o ile osoby spełniają warunki określone dla danej z funkcji.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020.220).
Ocenę spełniania tego warunku zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 1) oraz kopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazały się wykonaniem co najmniej jednej wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę sali gimnastycznej o powierzchni pola gry co najmniej 420 m2.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie (Załącznik nr 1) oraz dostarczonych wraz z ofertą dowodów określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
- Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnień lub wyjaśnień do ofert.
- Kryterium oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując jako kryterium najniższą cenę.
- Termin i miejsce składania ofert:
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20.
- Termin składnia ofert: 11 sierpnia 2020 r., do godziny 1500
UWAGA: Powyższy termin oznacza ostateczny termin wpływu oferty do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, a nie termin wysłania oferty
- Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Waldemar Kościukiewicz tel. 95 746 55 77, e-mail: inwestycje3@barlinek.pl
- Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postepowania:
Warunki wprowadzania zmian do zawartej w wyniku niniejszego postepowania umowy określone zostały w załączonym projekcie umowy (załącznik nr 2)
- Informacje dodatkowe:
- Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy – jest niezmienne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Przewiduje się płatność w trzech częściach:
- do 25% wartości zamówienia brutto – po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji,
- do 50% wartości zamówienia brutto – po wszczęciu przez organ budowlany postępowania o udzielenie pozwolenia na budowę,
- faktura końcowa – po uzyskaniu pozwolenia na budowę.
- Termin płatności: do 30 dni.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ogłoszenia bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszenia lub odstąpienia od wyboru wykonawcy w każdym czasie bez podania przyczyny.
- W sprawach nieujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
- Załączniki:
- Załącznik nr 1 – wzór oferty
- Załącznik nr 2 – projekt umowy
- Załącznik nr 3 – Charakterystyka projektowanego obiektu
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje |
Ilość odwiedzin: |
466 |
Podmiot udostępniający: |
BIP - Urząd Miejski w Barlinku |
Nazwa: |
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji niezbędnej do wybudowania sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mostkowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę |
Typ: |
Zamówienia do 30.000 euro |
Osoba, która wytworzyła informację: |
Waldemar Kościukiewicz |
Osoba, która odpowiada za treść: |
Waldemar Kościukiewicz |
Data wytworzenia informacji: |
27.07.2020 13:38:44 |
Data udostępnienia informacji: |
27.07.2020 13:42:46 |
Data ostatniej aktualizacji: |
12.08.2020 00:01:11 |
Rejestr zmian |